Velkommen til Københavns Roklubs hjemmeside

Under menupunkterne kan du finde information om klubben, love og ro-reglementer, information om hvordan du kan blive medlem og lære at ro, samt information for gæsteroere.

Finder du ikke det du søger, så brug kontaktformularen.

KR Kontoret

(Klik på link oven for)

Svømmebevis

Masters Outrigger roning

Generalforsamling 2024

Generalforsamlingen afholdtes tirsdag d. 27 februar kl. 19 i KRs festsal.
Dagsorden (lagt på d. 7. feb. 2024; rev. d. 11. feb.)
Regnskab 2023 (lagt på d. 13. feb. 2024)
Budget 2024 (lagt på d. 13. feb. 2024)

Første gang du logger på: 1) Brug dit medlemsnummer som brugernavn. 2) Klik på glemt kodeord. 3) Klik derefter på kender mobilnummer. Så får du sendt en kode, som giver dig mulighed for at logge ind. Lav derefter dit eget kodeord ved at klikke på dit navn øverst i højre hjørne og vælg "Ændre kodeord"

KR_info

KR_info er klubbens informationskanal, hvor alle medlemmer kan sende klubrelevante informationer på mail til hele medlemskredsen.
Mail sendes til kr_info@googlegroups.com
Listen kan kun benyttes af medlemmer.
Modtager du ikke mail fra kr_info, fx fordi du har skiftet mailadresse, så kontakt info@koebenhavnsroklub.dk

Køb af klub t-shirt og trikot