Bliv medlem af Københavns Roklub

Herunder kan du:

• læse hvordan du starter i KR, afhængig af din alder og tidligere erfaring med roning
  • læse hvordan et instruktionskursus forløber
  • tilmelde dig et instruktionskursus (hvis de ikke er overtegnede)
  • få et indtryk af hvad du kan forvente efter du har gennemført et instruktionskursus
  • hente indmeldelsesblanketten til medlemskab af KR

Afhængig af årstiden, din alder samt erfaring med roning, er der forskellige måder at blive medlem og starte med at ro i Københavns Roklub. Klik dig videre nedenfor ud for det udsagn, der passer til dig, hvorefter du vil få meget mere information om de muligheder, Københavns Roklub kan tilbyde netop dig.

Klik her, hvis du allerede har et roerbrev, der dokumenterer, at du er frigivet som roer:

Jeg er allerede frigivet som roer

Klik her, hvis du er mellem 12 og 18 år og gerne vil starte i ungdomsafdelingen:

Jeg er under 18 år

Nye medlemmer over 18 år:

Alle nye medlemmer, der ikke kommer fra en anden roklub, skal igennem et instruktionsforløb, før de kan indgå i Københavns Roklubs almindelige ro aktiviteter.

Vælg menupunktet: Lær at ro i KR

Adgang til klubben

Når du er blevet medlem og har fået et medlemsnummer har du mulighed for at købe en nøglebrik, som giver dig adgang til klubben gennem udvalgte døre. Nøglebrikken koster 200 kr. Du skal henvende dig på KR-kontoret, hvor du kan købe og få udleveret nøglebrikken. Kontoret har åbent torsdag 16-18 og mandag 12-13 (vinter) og 13-14 (sommer).