Kommunikation i KR (KR_info, Facebook og Nyhedsbreve)

KR_INFO – en mailgruppe

KR_INFO er en mailgruppe, hvor alle medlemmer kan sende informationer, der vedrører alle i Københavns Roklub. Det er også her, at du får praktiske informationer fra bestyrelsen. Og det er her, at du får oplysninger om klubarrangementer, langture mm.
Ønsker du at få stablet en roaftale på benene anbefales det at bruge rokortet.

Sådan tilmelder du dig og bruger KR_INFO:

Alle medlemmer, som vi har mailadresse på, bliver automatisk tilmeldt KR_INFO. Hvis du er i tvivl om du står på listen, så send en mail til info@koebenhavnsroklub.dk, så bliver du tilmeldt. Ønsker du ikke at stå på listen, så send en mail til samme adresse, så bliver du slettet. Bestyrelsen anbefaler dog, at du står på listen.

Du kan sende en besked til alle medlemmer på KR_INFO ved at sende en mail til: kr_info@googlegroups.com.

Københavns Roklub på Facebook

Vi har de følgende Facebook sidder/grupper:
  • Link til KRs officielle Facebook side
  • Link til KRs Facebook gruppe (navn: Københavns Roklub - KR). Du kan anmode om at komme med og vil herefter blive accepteret til gruppen af et gruppemedlem.
  • Link til KRS Facebook side til ungdomsafdeling.