Midsommer i Københavns Roklub 🚩🔥

25. juni 2026 22:00 , af Jeanette Birkedahl

Sankt Hans aften i Københavns Roklub blev endnu en magisk sommeraften i klubbens sæson nr. 160, hvor midsommeren og fællesskabet blev fejret

Efter aftenens ro-træning i høj sol ventede kolde drikkevarer og lun grillmad på bådpladsen for de mange fremmødte medlemmer. Middagen blev nydt på terrassen i solnedgangen, og da de nye kartofler, krydrede kofta og solmodne jordbær var spist, kom klubbens sanghæfter frem, og bålet blev tændt🔥

Formand Birte Flæng Møller holdt årets båltale, og rundt om bålet blev der sunget "Midsommervise" og "Lyse Nætter", mens den tiltagende halvmåne steg op på en turkis aftenhimmel🌛

Tak til de mange frivillige KR’ere, der igen i år sørgede for, at Sankt Hans i KR blev en vellykket aften💙